Завдання на 24.03.20

Завдання на 24. 03. 20
Інтегрований курс "Українська мова"
0. Проспівай пісеньку "Про алфавіт" за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=3hAu3yyHutI
1. Перегляньте відео (за посиланням) та ознайомтеся з буквами Фф. Зверніть увагу на звукове значення та написання букв.
2. Прочитай буквар на с. 56-57.
3. Пригадай звукове значення букв я, ю, є, ї та виконай вправу (за посиланням). 
4. Переглянь правильне написання великої букви Ф. Зі скількох елементів вона складається? Назви їх! Які ще букви алфавіту мають схожі елементи?  Спробуй написати уявним пером в повітрі.
Приступи до написання в друкованому зошиті на с. 49-50.

5. Знайди слова та запиши їх до зошита в косу лінію в рядок через кому. Підказка: відступи два рядки в зошиті від попередньої роботи, в третьому рядку посередині в рисках напиши число -24-

Математика
1.Переглянь урок за посиланням.
Повтори таблиці віднімання чисел 6,7,8, 9.











3. В робочий зошит спиши та виконай порівняння за схемою. Підказка: від попередньої роботи в зошиті відступи 4 клітинки вниз та 10 клітинок від краю, запиши в рисках число -24- На допомогу прийде папка з математики!







4. Розв'яжи задачу та запиши в зошит. Пам'ятай про короткий запис та культуру оформлення роботи в зошиті.
На даху сиділо 8 голубів. До них прилетів ще один голуб. Скільки голубів стало на даху?

Інтегрований курс "Я досліджую світ"
1. Подумай про те, який/ яка ти вдома. Запитай у батьків, як вони розподіляють обов'язки. Які обов'язки виконуєш у сім'ї ти?
2. Перегляньте відео.
- Що Неслуху не влаштовувало у себе вдома?
-Що робить з мамою Зайчик?
-Що задумали батьки Лисички?
- За що має бути соромно Лисичці?
- Яка біда сталася з Галченям? Як друзі домопогли птаху?
3. Намалюй свої домашні обов'язки.


Підказка для батьків. Орієнтир для перевірки правильного розв'язання завдань з математики 1
Підказка для батьків. Орієнтир для перевірки правильного розв'язання завдань з математики 2

Немає коментарів:

Дописати коментар