Завдання на 16.04.20

Завдання на 16.04.20
Інтегрований курс "Українська мова"
1. Прочитай швидкочиталочку та розімни ротик.
2. Прочитай розминку від Наталочки на с. 74. Відгадай загадку. Усно зроби звуко-буквений аналіз розгаданого слові за схемою:
1. Вимов слово.
2. Поділи слово на склади:скільки голосних звуків у слові? Скільки в слові голосних, стільки і складів. Підстав кулачок до підборіддя, вимовляй слово, скільки разів кулачок торкнувся підборіддя? Скільки складів у слові?
3. Поклич слово, на який склад падає наголос? На яку букву?
4. Охарактеризуй кожен звук. Для цього повтори правила: Голосні звуки утворюються за допомогою голосу, повітря не зустрічає перешкод.  Приголосні звуки утворюються за допомогою шуму і голосу та зустрічають перешкоди.
Перший звук а, утворюється за допомогою голосу, повітря при вимовлянні не зустрічає перешкод, отже він голосний.
Другий звук ш, утворюється за допомогою шуму, при вимовлянні повітря зустрічає перешкоди(зуби), отже він приголосний і т.д.
3. Прочитай текст Людмили Борщевської "Папужка". Дай відповідь на питання після тексту.
4. Запиши число в зошиті. Каліграфічно пропиши в зошиті буквосполучення.
5. Прочитай і запиши заголовок над малюнками. Склади та запиши розповідь, опираючись на ілюстрації.
6. Виконай вправу за посиланням: join.naurok.ua . Запиши своє Прізвище та ім'я та код від вчителя 686724
 Математика
1. Виконай вправу за посиланням: join.naurok.ua  . Запиши своє Прізвище та ім'я та код від вчителя 955019
2. Розглянь завдання 2 на с. 116. Порахуй скільки десятків та одиниць намистинок, скільки всього намистинок в кожному стовпчику. Що незвичайного ти помітив/ла? Як називаються число, у якого 2 д. та 7 одиниць? Як називається чило, у якого 3 д. та 7 одиниць?

3. Перевір, чи правильно числа картками
4. 

5. Запиши в зошиті сьогоднішнє число. Виконай письмово вправу.
6. Розв'яжи письмово задачу  в зошиті.
Задача
Вчителька англійської мови задала Васильку вивчити 40 слів. Він вивчив 20 слів. Скільки ще слів залишилося вивчити Васильові?
Інтегрований курс "Я досліджую світ"
1. Переглянь мультфільм. Що не так робив хлопчик? Чому планеті стало погано?

2. Екологія — це наука про природу, про взаємовідносини живих організмів між собою та навколишнім середовищем. 
3. Як люди можуть охороняти природу? Поміркуй.
4. Переглянь мультфільм. Як ми можемо піклуватися про планету? 

5. Переглянь відео та дізнайся що таке Червона книга України.
6. Намалюй малюнок "Охорона природи"

Немає коментарів:

Дописати коментар