Завдання на 06.05.20

Завдання на 06.05.20
Інтегрований курс "Українська мова"
1. 
2. Прочитай разом з Читалочкою вірш Надії Кир'ян с. 92.
Що сталося із словами, написаними великими буквами? Що змінилося в них?
СОН-СЛОН? Чи ці слова означають однакові предмети? Що вони означають?
Пояснення: ми можемо утворювати нові слова, додаючи до них нові букви. Ось як до слова СОВА додали букву "л" і стало СЛОВА. Також ми можемо замінювати букви на інші і утворювати нові слова, як ось був КІНЬ, а стала ЛІНЬ.
3. Прочитай текст "Мурчик і Жмурчик" Дмитра Чередниченка. Зверни увагу на гру, в яку грали котики. Усно дай відповіді на питання для уважного читача.
4. Письмово в зошиті виконай хвилинку каліграфії. Спиши в один рядок.
5. Випиши в рядок  з тексту "Мурчик і Жмурчик" пари слів, які утворилися заміною, додаванням нових букв або слова, які можна прочитати зліва-направо і навпаки. Наприклад: папка-бабка, день-пень, серп-прес. 
6. Утвори нові слова від поданих та запиши в зошит в рядок:
Лис-... 

Ворона-...
Рак-...
Коза-...
Калина-...
Кран-...
Корова-...

Математика

1. Письмово у зошиті обчисли вирази, не розписуючи їх на доданки. Наприклад: 84+5=89
58- 40=          
26+60=          
34+5=            
82-60=
2. Письмово у зошиті обчисли вирази на дві дії. Пам'ятай, що дії виконуємо в таких виразах по порядку, а також надписуй проміжковий результат над виконаною дією!!!  
                        20
Наприклад: 25-5+10= 30
26-6+10=
84-4-20=
48-8+20=
3. Переглянь міні-урок та повтори роботу над задачами на збільшення/зменшення числа на кілька одиниць. 

4. Розв'яжи дві задачі:
Задача
Першого дня Маринка зібрала 10 кошиків малини, а другого дня- на 6 кошиків менше. Скільки кошиків малини Маринка зібрала другого дня?

Задача
У кролиці народилися кроленята- 5 рудих, а білих на 4 більше. Скільки білих кроленят народилося у кролиці?

Немає коментарів:

Дописати коментар